فروش خود را در طراحی سایت افزایش دهید

زمانی که بازدیدکنندگان برای اولین بار به وب سایت شما مراجعه می کنند نکات بسیاری وجود دارد تا کابر را در سایت شما نگه دارد و درنهایت فرد را تشویق و ترغیب به خرید از محصولات کند. این مسئله در سایت های طراحی سایت بیشتر حائز اهمیت می باشد. مسلما کسی که قصد سفارش سایت از وب سایت شما را دارد اولین چیزی که مورد ارزیابی قرار می دهد و اعتماد او را جلب می کند سایت خود شرکت می باشد. لذا طراحی وب سایت خود شرکت در افزایش فروش موثر است.

فروش خود را در طراحی سایت افزایش دهید

مواردی که باید در خود سایت و نمونه کارها بیشتر لحاظ گردد به شرح زیر است:

رنگ 

طراحان گرافیکی در دوران تحصیل خود دروس زیاد در زمینه روانشناسی رنگ ها و کاربردهای رنگ های مختلف در کنار یکدیگر و تاثیر آن بر مخاطبان می گذرانند. این افراد فاکتورهای زیادی را برای انتخاب رنگ یک بخش در نظر می گیرند مثلا اینکه افراد دارای کوررنگی در تشخیص برخی رنگ ها درچار مشکل هستند و افراد خبره در این زمینه با تغییر رنگ های شماره تماس و افزایش تماس ها و میزان فروش تاثیر رنگ را بررسی کرده اند. اینکه مخاطبان شما چه افرادی هستند و هدف سایت چیست نیز اهمیت زیادی دارد، مثلا کودکان باشند یا بانوان ویبا افراد مسن و... .


دسترسی راحت و سهولت استفاده

درک روند کاری سایت باعث می شود بازدیدکنندگان به راحتی محصولات و خدمات مورد نظرشان را بیابند و در این صورت جذب آن شده و مسلما برای سفارش دوباره سایت یا معرفی به دیگران سایت شما را در ذهنشان خواهند داشت. مسیریابی سایت کاریست که طراحان سایت از قبل شروع به برنامه نویسی سایت با توجه به هدف سایت طرح بندی می کنند.


نماد اعتماد و نظرات

نمادی مانند enamad که نشانه معتبر بودن شرکت شماست، باعث می شود مشتریان به شما اعتماد کرده و با خیال راحتتری با شما ارتباط برقرار کنند. از سویی دیگر باز گذاشتن نظرات دیگر مشتریان حس خوبی به خریداران می دهد، به موجب این نظرات می توانید فروش خود را در طراحی سایت افزایش دهید.


مشاوره و گفتگوی آنلاین

بسیاری از مردم تمایل خاصی برای تماس مستقیم ندارند و ترجیح می دهند سوالات خود را از پشتیبانی به صورت آنلاین بپرسند.


تصاویر

استفاده از عکس های مناسب با کیفیت باعث جذب کاربران می شود، همچنین در نمونه کارها تاثیر مثبتی بر بازدید کننده می گذارد.


عناوین و متون

زمانی که سایت شما باز می شود بهترین راه برای جذب نظر کاربران این است که یک عنوان خوانا و واضح را مشاهده کند، که در یک نظر متوجه شود کار سایت دقیقا چیست و در عین حال عنوان تاثیرگذار باشد. در ادامه با جلب شدن مخاطب به کار سایت شما و شروع به مطالعه مطالب سایت می کند داشتن یک تولید محتوای خوب و بروز بسیار اهمیت دارد از سویی با رعایت اصول بهینه سازی سایت، رتبه گوگل در جایگاه بهتری قرار می گیرد و خود به خود مشتریان بیشتری به سایت می آیند و باعث افزایش فروش می گردد.