طراحی سایت ورزشی

 وب سایت ورزشی

از آن جایی که بیشتر مردم دنیا یا به تمرین و ورزش در یک یا چند رشته ورزشی مشغولند ویا علاقه مند به دنبال کردن یک ورزش می باشند و طرفدار ورزشکاران هستند، می توان گفت سایت ورزشی از جمله محبوب ترین نوع سایت ها تلقی می گردد. طراحی سایت ورزشی انواع مختلفی دارد که در ادامه هر یک را بیان می کنیم اما مسئله اصلی این است که تمامی سایت اهای ورزشی بازدیدکنندگان زیادی را به خود اختصاص می دهند و براحتی می توانند در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه خوبی را داشته باشند. همچنین در هنگام طراحی سایت ورزشی باید دقت شود که نمایش اطلاعات و طراحی سایت بگونه ای باشد تا افراد با سنین مختلف بتوانند به سایت مراجعه کنند و نتیجه دلخواه خود را بگیرند

طراحی سایت ورزشی


مدل های طراحی سایت ورزشی

سایت فروشگاه ورزشی

همانطور که اشاره شد بسیاری از مردم علاقه مند به ورزش هستند و مسلما برای رفتن به باشگاه ویا حتی ورزش در منزل نیازمند برخی وسایل ورزشی، لباس و کفش مناسب و ... هستند. سایت لوازم ورزشی با به نمایش گذاشتن تمام محصولات به همراه مشخصات و قیمت می تواند مشتریان زیادی داشته باشد. برخی از مردم بهانه های مختلف از جمله نداشتن زمان برای خرید وسایل مناسب را می آورند و ورزش نمی کنند از طریق این سایت ورزشی می توانند به راحتی کالای مورد نظر را بعد مقایسه با سایر کالاها و قیمتها، سفارش داده و براحتی درب منزل دریافت نمایند. 


سایت اخبار ورزشی

سایت اطلاع رسانی و اخبار ورزشی مناسب هر دو دسته افراد می باشد چه آنها که خود ورزش می کنند و چه کسانی که پیگیر ورزشکاران و مسابقات ورزشی هستند. طراحی سایت ورزشی با این مضمون کار دشواری نیست و معمولا سریعا به رتبه های برتر جستجو دست میابند. بدلیل بالا بودن میزان بازدید از سایت خبر ورزشی، می توان با انجام تبلیغات درآمد زیادی بدست آورد. مطمئنا بسیاری از انواع سایت های ورزشی دیگر مانند فروشگاهی و باشگاه ها خواهان قرار دادن بنرهای تبلیغاتی خود در سایت شما می باشند. قرار دادن بخش نتایج آنلاین مسابقات ورزشی از بخش های جذابی ست که در طراحی سایت ورزشی باید طراحی گردد.


سایت باشگاه ورزشی

بسیاری از مردم علاقه مند به ورزش بدلیل نیافتن باشگاه ورزشی مناسب که نزدیک محل زندگی یا کار انها باشد، نظرشان را تغییر می دهند و دیگر سراغ ورزش نمی روند. طراحی سایت ورزشی برای باشگاه ها مردم را از وجود باشگاه شما، امکانات، ساعت کلاس ها، رشته های ورزشی که در این باشگاه کلاس برگذار می کند، هزینه ها و ... آگاهی میابند. معرفی مربی های باشگاه و موفقیت های بچه هایی که در این باشگاه آموزش دیده اند و ... باعث اعتماد و تشویق مردم می گردد. از طریق طراحی سایت ورزشی می توانید مشتریان زیادی را ابتدا جذب سایت و سپس مجذوب باشگاه کنید. قرار دادن نکات ایمنی برای ورزش های مختلف، آموزش های ورزشی، بیان تاثیرات ورزش بر سلامت جسمانی و روانی و ... تاثیر زیادی روی مخاطب می گذارد و مردم از طریق موتورهای جستجو به سایت شما می آیند، لذا افزایش رتبه گوگل و درنهایت افراد بیشتر برای ثبت نام در باشگاه را در پی خواهد داشت.


سایت شخصی ورزشی

طراحی سایت ورزشی دیگری نیزی وجود دارد و آن سایت شخصی مربیان و ورزشکاران می باشد. با قرار دادن دستاوردها، سوابق و تجربیات می توانند خود را به دیگران معرفی کنند و هم رزومه قوی برای خود داشته باشند و هم محلی باشد که طرفداران این ورزشکاران و مربیان با آن ها صحبت کنند. 

 
سایت پخش آنلاین مسابقات

یکی دیگر از سایت های ورزشی می تواند پخش آنلاین مسابقات باشد. مطمئنا بسیاری از مردم نمی توانند همیشه به ورزشگاه ها بروند و مسابقات را زنده ببینند و یا در مقابل تلویزیون مسابقات را دنبال کنند، وجود چنین سایتی بسیار پرکاربرد می باشد و قطعا مخاطبان زیادی دارد.

سایت های ورزشی دیگری مثل سایت آموزشی یا حتی شرط بندی نیز می توان داشت. از سویی دیگر می توان چند مورد از این نوع سایت ها را در یک سایت داشت و بازدیدکنندگان بیشماری را به سایت کشاند.