طراحی سایت درگوگل

موتور جستجوی گوگل

زمانی که صحبت از موتور جستجو می شود، بیشتر افراد تصور می کنند گوگل تنها موتور جستجو در جهان است، درحال که این حقیقت ندارد و از روی ناآگاهی همچین تصوری در ذهن مردم شکل گرفته است. موتورهای جستجوی دیگری نظیر Yahoo، Bing، Ask , ... نیز وجود دارند اما حقیقت این است که هیچ کدام جایگاه google را ندارند. بیش از 65% کاربران دنیای اینترنت از موتور جستجوی گوگل استفاده می کنند و حدود 30% از کاربران از موتور جستجوی یاهو و بینگ استفاده می کنند، درنتیجه سایر موتورهای جستجو کمتر از 5% از کاربران را در اختیار دارند. لذا موفقیت یک سایت در گرو دیده شدن در گوگل می باشد.
وجود یک سایت و دیده نشدنش با وجود نداشتن آن فرقی نمی کند. در نتیجه سئو سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نشانه موفقیت و یا شکست یک کسب و کار می باشد. اگر شما نتوانید مخاطبان را به سایت خود بکشانید در حقیقت شکست خورده اید، پس باید سئو سایت به صورت مداوم توسط افراد خبره صورت گیرد تا جایگاه شما در گوگل حفظ شود. حال می خواهم عنوان کنم که گوگل تنها برای سئو و بهینه سازی نیست که اهمیت دارد بلکه گوگل بخشی را برای طراحی سایت در گوگل فراهم کرده است.


برنامه ساخت سایت در گوگل

سایت گوگل خودش امکان طراحی وب سایت را برای عموم مردم قرار داده است. گوگل این امکان را در Google sites قرار داده و اشخاص با دانش اندکی از کامپیوتر و اینترنت می توانند یک سایت متوسط را بصورت رایگان طراحی کنند 
 

طراحی سایت در گوگل

طراحی سایت در گوگل از این جهت محبوب است که مردم به گوگل و مایکروسافت اعتمادی زیادی دارند و این وب سایت ها رایگان هستند گرچه امکانات یک سایت حرفه ای را ندارند اما کار بسیاری از کاربران را راه می اندازند. به دانش زیادی احتیاج ندارد و امکان تغییر محتوا و تصاویر را بصورت انلاین در اختیار کاربران قرار می دهد. نیاز به نگرانی تنظیمات و پشتیبانی سرور را دارید و همینطور می توانید از طریق AdSense کسب درآمد داشته باشید.
تا بحال طراحی یک سایت ساده از این راحتتر نبوده است