طراحی سایت خشکبار

طراحی سایت فروش آجیل و خشکبار 

به جرات می توان گفت فروشگاه های خشکبار و آجیل جزو معدود کسب و کارهایی می باشند که کمتر بفکر طراحی وب سایت حرفه ای خاص خود می افتند و از مزایای آن آگاهی کافی ندارند. به موجب این امر طراحی سایت خشکبار برای فروشگاهتان شما را متمایز و خاص نشان داده و تاثیر عمیقی روی مشتریانتان می گذارد. مشتریان شما حس می کنند ارزش مشتری و سهولت کار برای انها در اولویت کار شماست وبا ارائه اجناس خشکبار به صورت جامع در سایت آنها راحتتر انتخاب کرده و خرید خود را انجام می دهند و مطمئنا با ارائه کیفیت مطلوب مورد نظر مشتری، این کاربران مشتری دائمی شما خواهند شد و حتی به دیگر آشنایان و دوستانشان سایت خشکبار شما را معرفی خواهند کرد.

طراحی سایت خشکبار


امکانات طراحی سایت خشکبار

  • معرفی فروشگاه 

در این بخش معمولا سال تاسیس فروشگاه و اعتبارات و تاریخچه عنوان می شود. همچنین می تواند توضیحاتی را در خصوص مدیریت، پرسنل، ارزش ها و اهداف فروشگاه را مطرح کرد..
  • معرفی محصولات

همان طور که مستحضرید خشکبار انواع متنوعی دارد و هردسته خودش درجه بندی های مختلفی را شامل می باشد. با دسته بندی اجناس و معرفی آنها بهمراه تصاویر با کیفیت و زیبا و قیمت هر بسته، مشتریان براحتی می توانند محصولات مورد نظرشان را در سبد خرید کالا قرار دهند. طراحی سایت خشکبار در این بخش باید بسیار حرفه ای باشد تا دسته بندی ها و توضیحات مشخص و واضح باشد و همچنین تصاویر گویای جنس دریافتی بوده و نیاز نباشد حضوری به فروشگاه مراجعه کنند تا بسته بندی و محتویات را چک نمایند.
  • بسته بندی های متنوع

قسمتی را در طراحی سایت خشکبار در نظر بگیرید که امکان انتخاب مدل بسته بندی را انتخاب می نمایید. برخی افراد بعنوان سوغات و هدیه خشکبار و آجیل خریداری می نمایند در نتیجه ترجیح می دهند بسته بندی خاص و زیبایی داشته باشد. می توان صفحه را بدین منظور با ارائه مدل های بستی بندی فانتزی و زیبا قرار داد. همچنین برخی برای مسافران خارجی خریداری می نمایند بسته بندی آنها باید متناسب با حمل ونقل باشد، این مورد نیز می تواند در این بخش لحاظ گردد.
  • پرداخت آنلاین

قرار دادن هزینه هر محصول و امکان پرداخت آنلاین. امروزه بیشتر مردم از پرداخت آنلاین و کارت های بانکی استفاده می کنند و کمتر کسی پول نقد همراه خود دارد.
  • تماس با ما

نقشه محل فروشگاه و شماره های تماس در این بخش قرار می گیرید همچنین اگر فروشگاه دارای شعب دیگر نیز می باشد، اطلاعات هر یک باید قرار گیرد. ایده ای که می توان هنگام طراحی سایت خشکبار درنظر داشت، قرار دادن بخش چت آنلاین است تا اگر کسی هنگام خرید آنلاین دچار مشکل شد، راهنمایی لازم را دریافت نماید.
  • بخش سفارشات عمده و صادرات 

فروشگاه های خشکبار می توانند این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار دهند و مطمئنا خواهان زیادی خصوصا بخش صادرات خواهد داشت. طراحی وب سایت خشکبار به خریداران خارجی امکان برقراری ارتبط با فروشگاه را داده و متوجه میشوند که این فروشگاه در زمینه صادرات خشکبار فعالیت دارد و می توانند اعتماد کنند.