طراحی سایت بیمارستان و درمانگاه

طراحی سایت بیمارستان ها و مراکز درمانی و کلینیک ها

همواره سلامتی و تندرستی برای همه انسان ها مهمترین و اصلی ترین مسئله در زندگی شان می باشد. زمانی که خودتان یا یکی از اطرافیانتان دچار مریضی می شوید، نگرانی ها و پرسش های زیادی ذهن شما را فرا می گیرد و در اولین فرصت به دنبال یک پزشک، بیمارستان، مرکز درمانی و درمانگاه مناسب می گردید. گاه از دوستان و آشنایان مطلع می شوید و گاه از اینترنت کمک می گیرید. زمانی که پزشک مورد نظر خود را یافتید نیاز به وقت گرفتن دارید و حتما با این مشکل مواجه شده اید که بیمارستان ها و درمانگاه ها و مطب ها پاسخگوی تماس های شما نیستند ویا وقت ویزیت را برای مدت زمان طولانی می دهند. 
درمجموع، پروسه یافتن بیمارستان و پزشک متخصص مورد نظر و رزو وقت، برای مردم ازاردهنده است این درحالی ست که استرس و نگرانی و حتی شاید درد آنها را به مشقت انداخته باشد. طراحی سایت بیمارستان و درمانگاه از جمله راهکارهایی ست که در سال های اخیر کمک شایانی به مریضان کرده است. و از جمله مزیت های بارز آن خواندن نظرات مردم درمورد خدمات، امکانات، پرسنل و متخصصین بیمارستان ها می باشد. 

 


طراحی سایت بیمارستان و درمانگاه


امکانات در طراحی سایت بیمارستان و درمانگاه

  • لیست پزشکان

افراد قبل از اینکه به بیمارستان، درمانگاه و مطبی مراجعه می کنند، لیست پزشکان متخصص آنجا را بررسی می نمایند تا از تخصص آنها، سوابق کاری، محل هایی که مشغول طبابت هستند، روزها و ساعات ویزیت و نوبت های خالی آن ها اطلاع یابند. قرار دادن لیست پزشکان در طراحی سایت بیمارستان و درمانگاه بسیار اهمیت دارد و مردم براساس متخصصان حاضر در بیمارستان به آنجا مراجعه می کنند
  • دسته بندی بخش های بیمارستان

اکثر بیمارستان ها و درمانگاه ها دارای بخش های زیادی هستند و متخصصان مختلفی را در حوزه های زیادی دارند. بهتر است بخش ها را در طراحی سایت بیمارستان و درمانگاه به صورت مجزا مشخص کنید تا مردم راحتتر به بخشی که مورد نیازشان هست وارد شده و اطلاعات موردنیازشان را بیابند. 
  • نوبت دهی آنلاین 

وقت گرفتن از پزشکان از عمده مشکلات کشور ما می باشد. معمولا بخش پذیرش و منشی مخصوص دکتر پاسخگو نیست و متاسفانه بیشتر آنها از نظر روحی شرایط بیماران و همراهشان را درک نمی کنند و با خونسردی تمام و بیخیالی پاسخ های سرسری می دهند. این برخوردهای نامحترمانه در کشور ما زیاد به چشم می خورد و از سویی نداشتن فرهنگ نوبت دهی و صف در ایران معضلاتی را در بیمارستان ها و مطب ها نیز ایجاد کرده است. با قرار دادن سیستم نوبی دهی آنلاین در طراحی سایت بیمارستان و درمانگاه بسیار از این مشکلات حل می شود و بیماران در آرامش بیشتری دکتر خود را ملاقات می کنند. سیستم نوبت دهی اگر براساس الگوریتم های ماشین لرنینگ به صورت هوشمند محاسبات زمان ملاقات دکتر و مریض را محاسبه کند، بیماران زمان کمتری را در صف می مانند و زمان دقیق نوبتشان بهشان هنگام رزرو وقت گفته می شود.
  • پنل پزشکان و پرونده بیماران

یکی از فاکتورهای مهم در طراحی سایت بیمارستان و درمانگاه که در بیشتر کشورها وجود دارد و درایران نیز کم کم دارد اعمال می شود، پنل مدیریتی پزشکان و متخصصان بیمارستان و دسترسی آنها به پرونده های بیمارشان می باشد. این بخش از دید کاربران اینترنتی پنهان است و مختص پزشکان می باشد. از این طریق پرونده های بیماران در سامانه پزشکی کشور ثبت می شود و تمام اطلاعات مریض درهر شهر و بیمارستانی، در اختیار پزشک قرار می گیرد. همچنین اگر نیاز به آزمایش و عکسبرداری و ... باشد هر بخش بیمارستان اطلاعات بیماران را آپدیت می کنند و نیازی نیست بیمار حضورا نتایج را بدست پزشک برساند. 
  • تماس با ما

آدرس بیمارستان بهمراه نقشه و شماره تماس ها در این بخش طراحی سایت بیمارستان و درمانگاه قرار می گیرد.
  • معرفی بیمارستان و خدمات

درخصوص سال تاسیس، بنیان گذاران، سهام داران وحتی نحوه انتخاب پزشکان و پرسنل، همچنین خدمات و امکانات و بخش هایی که بیمارستان ارائه می کند، می توان در صفحه اصلی سایت نوشت.