طراحی سایت املاک

راه اندازی سایت مشاوره املاک

مشاور املاک و مسکن، نامیست که امروزه کمتر به گوش مردم می رسد. شاید در گذشته ای نه چندان دور جزو مشاغل محبوب و پردرآمد محسوب می شد و روزانه افراد زیادی به آنها مراجعه می کردند، اما بواسطه وجود اینترنت این شغل دستخوش تغییرات زیادی شده است. درست است که هنوز هم بعنوان یکی از مشاغل با درامد مطلوب بحساب می آید ولی این درحالی ست که خود را با دنیای پیشرفته الان همگام ساخته باشند. طراحی سایت املاک یکی از بیشترین درخواست های طراحی وب سایت های سال های اخیر می باشد. 


طراحی سایت املاک


مزایای سایت املاک

در گذشته فردی که قصد خرید، فروش، رهن و اجاره خانه، آپارتمان و مغازه ای را داشت، باید زمان زیادی را برای سرزدن به تمامی مشاوران املاک آن منطقه سپری می کرد و چه بسا بعد از صرف انرژی و زمان فراوان نتیجه مورد انتظار نسیبش نمی شد. امروزه با طراحی سایت املاک کار جستجو و یافتن خانه و مغازه مورد نظر، بسیار راحتتر از قبل صورت می گیرد. طراحی سایت املاک هم به نفع مشتریان است و هم به نفع مشاوران املاک، زیرا مشاوران نیز باید زمان زیادی را صرف معرفی موارد موجود و نشان دادن آنها به خریداران و مستجران می کردند و در نهایت هم تضمینی برای فروش و اجاره وجود نداشت. 
مشاوران املاک باید تمام کیس های خود را بصورت دقیق و با بیان جزئیات بصورت جامع، در سایت قرار دهند و مشتری ها هنگام جستجو بتواند تمام پاسخ های سوالاتشان را بدون تماس با مشاور املاک از طریق سایت مشاوره املاک بدست آورند. از سویی دگر با طراحی سایت املاک، مشتریان براحتی می توانند با اعمال فیلترهای مختلف، گستره جستجویشان را کم کرده و سریعتر مورد مناسبشان را بیابند. فیلترهایی همچون: منطقه، متراژ، امکانات آپارتمان، طبقه، تعداد واحد در هر طبقه، تعداد اتاق خواب ها، سال ساخت و حتی تعیین حدودی قیمت مورد نظرشان سریعا واحد دلخواهشان را درصورت وجود در املاک بیابند و فقط برای بازدید نهایی با املاک تماس حاصل فرمایند. بدین صورت در زمان و هزینه هم مشاوران و هم املاک صرفه جویی شده و رضایت مندی مشتریان بالا می رود. 
همچنین با موفق عمل کردن یک سایت مشاور املاک مردم جذب آن شده و می خواهد خانه و مغازه آنها را شما بفروش برسانید و یا اجاره دهید. از سوی دگر، موارد بیشتر هر روز در سایت قرار میگیرد و بروز شده و مشتریان از سایت املاک آگاهی می یابند.


امکانات و صفحات در طراحی سایت املاک

  • صفحه معرفی مشاوره املاک شامل سال تاسیس، مدیر، امکانات، هدف و سایر موارد در طراحی سایت املاک 
  • معرفی کیس ها و موارد موجود با جزئیات و تصاویر با کیفیت
  • طراحی صفحه وب سایت تماس با مشاور املاک
  • طراحی گرافیکی صفحه نخست سایت با تصاویر زیبا و شیک
  • بهینه سازی سایت (سئو) برای بهبود رتبه گوگل تا هنگام جستجو در گوگل خریداران، فروشندگان و مستجران به سایت شما هدایت شوند
  • ایجاد اعتماد در مشتریان با قرار دادن مجوزهای لازمه در سایت
  • لیست قیمیت های خدمات در طراحی سایت املاک موردیست که مشتریان زیادی را به سمت شما می کشاند زیرا در صنف املاک صداقت کم است و مشتریان با دیدن صداقت شما قصد همکاری با شما را نسبت به رقیبانتان ترجیح می دهند