طراحی سایت آموزشگاه

طراحی وب سایت آموزشگاه

زمانی پیش می آید که شما قصد یادگیری یک زبان جدید، مهارتی نو، تقویت دروس و بسیاری موارد دیگر را پیدا می کنید و تصیم به یافتن کلاسی نزدیک محل زندگی یا کارتان می گیرید. راهکاری که بیشتر انسان ها در دنیای امروز برای جستجو در هرزمینه ای بکار می برند، اینترنت است. ماهیت موتورهای جستجو مانند گوگل بر همین امر استوار است، حتما این جمله را بارها شنیده اید که می گویند "از گوگل بپرس". با توجه به همین امر بیشتر کلاس های آموزشی در سراسر دنیا از اهمیت داشتن وب سایت آموزشگاه آگاه هستند و اگر تا به الان اقدام نکرده باشند بزودی بفکر طراحی سایت آموزشگاه خود خواهند افتاده تا بیش از این نسب به سایر اموزشگاه ها عقب نمانند و تلاش کرده تا گوی سبقت را بربایند. ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شواهد دال براین است که تمامی آموزشگاه های معروف و پیشرفت کرده طراحی سایت آموزشگاه منحصر بفرد خود را داشته اند. 


طراحی سایت آموزشگاه


مزایای طراحی سایت آموزشگاه

همانطور که مطرح شد مردم برای یافتن آموزشگاه مورد نظرشان در موتورهای جستجو، سرچ می کنند در نتیجه داشتن یک رتبه خوب و در سایت های نخست بودن هنگام جستجوی افراد نقش بسزایی در جذب شاگردان خواهد داشت. بهینه سازی در هنگام طراحی سایت آموزشگاه و پس از ان باید به صورت مداوم صورت گرفته و با بروزرسانی پیاپی سایت می توان جایگاه خوبی را در گوگل بدست آورد. معمولا شاگردان با مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی سوالات خود را می پرسند و از تاریخ شروع کلاس ها و نحوه ثبت نام آگاه می شوند که این امر به نیروی انسانی زیادی احتیاج داشته و از سویی نتیجه مطلوب حاصل نمی شود و کارمندان تحمل توضیخ دادن به همه را ندارند. با طراحی سایت آموزشگاه براحتی مشکلات حل شده و با قرار دادن تاریخ کلاس ها، توضیحات لازمه برای نحوه ثبت نام و ... در سایت اموزشگاه در زمان و هزینه صرفه جویی شده و دقت امور بالاتر می رود.


امکانات طراحی سایت آموزشگاه

امکاناتی که در طراحی سایت آموزشگاه مورد توجه می باشد، بسته به اینکه آموزشگاه و موسسه مربوطه در چه زمینه ایست و اهدافش به چه صورت است متغییر است. مثلا برخی آموزشگاه ها بخش فروش کتاب و جزوات دارند و برخی دیگر بخش فروش لوازم مورد نیاز مثلابرای کلاس های شیرینی پزی یا گل سازی را دارند که ممکن است به فکر فروش اینترنتی در سایت آموزشگاه نیز افتاده باشند که این امکاناتی ست که در طراحی سایت آموزشگاهی هر جایی یافت نمی شود. در ادامه برخی از امکانات متداول در همه سایت های آموزشگاهی را مشاهده می کنید:
  • معرفی آموزشگاه، سابقه و مدیریت آن
  • لیست مربیان  و اساتید آموزشگاه ها
  • بخش شعب آموزشگاه بهمراه شماره تماس و نقشه محل آموزشگاه
  • معرفی کلاس ها و تقویم آموزشی بهمراه هزینه های هر کلاس
  • معرفی سرفصل ها برای کلاس های درسی و موارد آموزش داده شده در طول هر دوره برای دیگر کلاس های هنری، ورزشی و ...
  • بخش اخبار و اعلام کلاس های جدید بهمراه پنل اس ام اس
  • پاسخگویی آنلاین و بخش سوالات متداول
  • درنظر گرفتن بخش ثبت نام و رزرو کلاس هنگام طراحی سایت آموزشگاه 
  • ​طراحی سایت آموزشگاه حتما باید بصورت ریسپانسیو (واکنش گرا) باشد