چگونه اعتماد کاربران سایت مان را جلب کنیم؟

چگونه اعتماد کاربران سایت مان را جلب کنیم؟

با توجه به فراگیری کسب و کار در دنیای مجازی و افزایش روز افزون رقبا در این زمینه و استفاده زیاد کاربران از اینترنت بخاطر زودتر به نتیجه رسیدن نیاز خود که ازجستجو درباره اطلاعات یک محصول تا خرید غیر حضوری، باید طراحی سایت به گونه ای باشد که هم نیاز کاربر برطرف شود و هم اعتماد کاربر را نسبت به آن سایت جلب کند.

ویژگی های مهم یک وب سایت معتبر

دید کاربر نسبت به سایت

در صورتی شما میتوانید در دنیای مجازی از طریق وب سایت فعالیت کنید و ماندگار باشید که اعتماد کاربر را به خود جلب نمایید، این اعتماد میتواند زمینه ساز تعامل کاربر با شما شود.


تعیین نگرش بازدید کننده سایت

وقتی که شما اعتماد سازی را در سایت خود افزایش دهید خواهید دید که کاربران زیادی در راستای خرید محصول، تماس با شما و حتی عضویت در سایت شما برای گرفتن اطلاعات بیشتر، مشتاق خواهید کرد.


استفاده از دامین اختصاصی و مناسب

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم استفاده از وب سایتی با دامنه مخصوص به خود میباشد. البته نمیتوان این مساله را انکار کرد که ساب دامین ها و یا وبلاگ ها تاثیری در کسب و کار ندارند ولی کاربر به وب سایتی با دامنه واحد اعتماد میکند. همچنین بهتر است در راستای اعتماد سازی بجای ایمیل یاهو ویا جیمیل از ایمیل های زیر مجموعه دامین خود استفاده نمایید که این کار نیز تاثیر بی نظیری در اعتماد سازی کاربر دارد.


طراحی گرافیک حرفه ای برای سایت

یکی از نکات مهمی که باید در اعتماد سازی به آن توجه کرد طراحی گرافیک سایت میباشد که با توجه به تحقیقات انجام شده حدود نیمی از اعتماد سازی یک وب سایت ، مربوط به گرافیک و استفاده از اجزای زیبای بصری در آن میباشد. چون کاربران با ورود اولیه به یک سایت و جستجو در صفحات آن به راحتی از طراحی یک سایت حس اعتماد به آن ها دست میدهد.


گذاشتن مطالب واقعی در سایت

یکی دیگر از این راهها برای بهبود و افزایش اعتماد سازی بارگذاری اطلاعات موثق با لینک منبع و یا مرجع معتبر میباشد. تا زمانیکه خودتان از یک موضوعی به درستی اطلاعی ندارید آن را به هیچ عنوان در وب سایت خود قرار ندهید.همچنین شما میتوانید با استفاده از مطالب بروز و تخصصی در زمینه فعالیت تان ، حرفه ای بودن خود را به کاربر القا نمایید.


استفاده از اطلاعات تماس واقعی

تا زمانیکه فعالیت تجاری شما در دنیای مجازی برای کاربران شناخته شده نیست بهترین راه برای اثبات و شناخت خود به کاربران استفاده از آدرس،شماره تماس، نقشه محل کار و تصاویری است که گویای فعالیت شما در وب سایت تان می باشد .


نمایش پرسنل و کارمندان

با انتشار تصاویر از کارکنان و پرسنل شرکت ، میتوانید جلب اعتماد کاربر به کسب و کار خود و اعتبار سایت کمک کنید.


نمایش خدمات و گواهینامه ها

در صورتی که شرکت شما با سازمان یا ارگانی شناخته شده همکاری دارد ویا بخاطر فعالیت کاریتان جایزه و یا مدرکی به شما تعلق گرفته و یا حتی شرکت شما دارای گواهینامه های معتبر می باشد حتما قسمتی از سایت خود را به این بخش اختصاص دهید.