چرا هیچ ضمانتی برای خدمات سئو وجود ندارد؟

چرا هیچ ضمانتی برای خدمات سئو وجود ندارد؟

بسیاری از مشتریان از شرکت های سرویس دهنده سئو می خواهند در قبال هزینه ای که برای خدمات سئو دریافت میکنند به آن ها تضمین دهند که سایت آن ها با یک سری کلید واژه طی مدت مشخص در صفحه اول گوگل نمایش داده شود که این امری غیر ممکن است واگر شرکتی این ادعا را میکند بدانید که فقط جنبه تبلیغات دارد و گرنه همچنین تضمینی وجود ندارد. در ادامه این مقاله به شرح این موضوع می پردازیم :


رقابت نزدیک با کلمه کلیدی موردنظر

در حال حاضر همه در پی تلاش برای بالا بودن در سرچ های موتورهای جستجو گوگل و کسب رتبه در صفحات اول گوگل را دارند و در این راستا فعالیت میکنند. با این وجود چه تضمینی می تواند برای بالا بودن شما در سرچ ها وجود داشته باشد چون ممکن است در طول فرایند سئو شما رقبایتان عملکرد بهتری از شما داشته باشند.
 

نداشتن دسترسی و کنترل بر نتایج موتورهای جستجو

موتورهای جستجو دارای الگوریتم های پیچیده ای هستند که پیوسته در حال تغییراند.با بروز رسانی پیوسته این الگوریتم ها نتایج غیر قابل پیش بینی می شوند.البته الگوریتم ها هم در هر موتور جستجو متفاوت هستند.بهترین کار برای کسب رتبه اول شدن در گوگل هماهنگ بودن با الگوریتم های گوگل می باشد.
 

استفاده از تکنیک های سئو یک روند بهینه سازی است

بکارگیری تکنیک های بروز سئو یک روند همیشگی برای بدست آوردن رتبه مناسب در نتایج جستجو است. شرکت های سرویس دهنده سئو فقط می توانند با استفاده از تکنیک ها و الگوریتم های روز بستری را برای سایت شما فراهم کنند که باعث بهبود و ارتقای رتبه شما نسبت به دیگر رقیبانتان شود.همچنین ناگفته نماند که ارائه خدمات تضمینی برای سئو کاری غیر اخلاقی و غیرقانونی می باشد.حالا باتوجه به نکات بالا بهتر است بدنبال سرویس دهنده ای باشید که با یک برنامه اصولی در مدت زمان بالا بتواند بهینه سازی سایت شما را انجام داده و سعی در ارتقا رتبه بندی شما در موتور های جستجو داشته باشد.


ناپایداری در رتبه بندی ها

ممکن است به طور همزمان یک کلید واژه از دو شهر مختلف با دو سیستم متفاوت سرچ شود و نتیجه بدست آمده یکسان نباشد که این  تفاوت بستگی به موقعیت محلی ، کوکی های سیستم ، آی پی ها و کش جستجوهای گوگل دارد.