راه هایی جهت افزایش جذابیت سایت در نتایج گوگل

راه هایی جهت افزایش جذابیت سایت در نتایج گوگل

زمانی که کاربر کلمه ای را در گوگل سرچ می کند ، لینک های متعددی که شامل آن کلید واژه ای که او جستجو کرده است برای او در صفحه گوگل نمایش داده می شود، ولی لینکی در این رقابت برنده می شود که بتواند مخاطب را از طریق چشمی به خود جذب کند. در ادامه به راه هایی جهت افزایش جذابیت لینک در نتایج گوگل می پردازیم:


تنظیم نام نویسنده و عکس

برای اینکه در صفحه نتایج گوگل لینک شما در بین مابقی لینک ها بیشتر به چشم بیاید و کاربران را خود جذب کند وافزایش کلیک یک سایت را به همراه داشته باشد باید با ست کردن تنظیمات مربوط به نویسنده در وب سایت خود و اتصال آن به اکانت گوگل پلاس نویسنده می توانید به گوگل این امکان را بدهید تا عکس و نام نویسنده را در نتایج مربوط به آن صفحه نمایش دهد که این کار باعث بهتر دیده شدن لینک شما توسط کاربر می شود.


رتبه دادن به لینک سایت در نمایش جستجوی گوگل

بعضی از وب سایت ها برای ارزیابی نظر کاربران در مورد محصول و یا خدمتی که ارائه می دهند از ابزاری بنام رتبه دهی ستاره ای استفاده می کنند که این ابزار اگر مطابق با استاندارهای گوگل باشد، در نتایج گوگل نمایش داده خواهد شد.


افزونه مسیریاب یا Breadcrumbs

از ابزار راهنمای مسیر سایت یا Breadcrumbs برای نمایش راهنمای صفحات و مجموعه های مطالب وب سایت به کابران استفاده می شود که در سایت های جوملا و ورد پرس افزونه های زیادی برای این منظور وجود دارد.
با استفاده از ابزار می توانید لینک سایت را تمیزتر نمایش داده و مطالب و عنوان را بجای آدرس کامل سایت درنتایج جستجوی گوگل نمایش دهید.


تایتل مناسب برای سایت

انتخاب عنوان مناسب و صحیح یکی از مهم ترین عناصر در صفحه نتایج جستجو می باشد، چون کاربر تا درک درستی از عنوان سایت شما نداشته باشد بر روی سایت شما کلیک نمی کند.پس در نتیجه باید از کلمات کلیدی در عنوان استفاده کنید ، از عنوان های کوتاه و ترجیحا کمتر از 65 کاراکتر استفاده کنید ، در صورت نیاز از اعداد و کلمات پرسشی مانند چرا ، چگونه و ... استفاده کنید همچنین می توانید از کلمات و کاراکترهای جدا کننده استفاده نمایید.